"Το σχολείο μας νοιάζεται" - Εrasmus+ -KA101
Στο πλαίσιο του προγράμματος με τίτλο "Το σχολείο μας νοιάζεται"- 2020-1-EL01-KA101-078253 πραγματοποιήθηκαν οκτώ κινητικότητες εκπαιδευτικών στο εξωτερικό προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να λάβουν μέρος σε κύκλους πενθήμερων σεμιναρίων
Παραγόμενο Υλικό
Υλικό Erasmus +
Ήταν πέρσι στο τέλος του καλοκαιριού πού λάβαμε ένα email με την ενθουσιώδη δήλωση της Τουρκάλας συνεργάτιδάς μας στο πρόγραμμα e Twinning της περασμένης χρονιάς, με τίτλο "Walk with us to know us", ότι η πρότασή της για ένα πρόγραμμα Erasmus +, στην οποία μας είχε συμπεριλάβει, είχε εγκριθεί.
Παραγόμενο Υλικό
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
- 20 ways to save the planet
- HUMAN RIGHTGAME
- we will survive_cards
- TEACH AND EVALUATE EACHOTHER_Kanella Skolidou_EPA.L Nikitis
- A GAME FOR THE SIX PARTICIPANT COUNTRIES
- λεξικό όρων παιχνιδιών
ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Το ΕΠΑΛ Νικήτης πάει Erasmus +
Ήταν πέρσι στο τέλος του καλοκαιριού πού λάβαμε ένα email με την ενθουσιώδη δήλωση της Τουρκάλας συνεργάτιδάς μας στο πρόγραμμα e Twinning της περασμένης χρονιάς, με τίτλο "Walk with us to know us", ότι η πρότασή της για ένα πρόγραμμα Erasmus +, στην οποία μας είχε συμπεριλάβει, είχε εγκριθεί.
Τηλεφωνηθήκαμε, γελάσαμε, χαρήκαμε και στο τέλος αναρωτηθήκαμε: "Και τώρα τι κάνουμε;". Την επομένη μιλήσαμε με τον διευθυντή μας, Βασίλη Μάντσιο."Να προχωρήσουμε;", "Μα αυτό δεν θέλαμε; Και βέβαια." ήταν η απάντηση και κάπως έτσι ξεκίνησε το ταξίδι μας, που θα διαρκέσει δυο χρόνια και θα εμπλέξει δυο χώρες, 40 περίπου εκπαιδευτικούς και 90 περίπου μαθητές.
Οι πρώτες μέρες του Σεπτεμβρίου εκτός από το άγχος της νέας σχολικής χρονιάς έφεραν και το άγχος του νέου προγράμματος "No memorize anymore- come and play for more".Τηλεφωνήματα, διάβασμα, πληροφορίες, συζητήσεις, ψάξιμο, μηνύματα...Δε γνωρίζαμε πολλά για τη γραφειοκρατία του ζητήματος η οποία ομολογουμένως είναι μεγάλη. Η πληροφόρηση όμως, τόσο από τη δική μας διεύθυνση στη Χαλκιδική, όσο και από την κρατική υπηρεσία και την Περιφερειακή διεύθυνση, μας έλυνε κάθε φορά τις απορίες.
Η πρώτη διακρατική συνάντηση, χωρίς μαθητές, είχε σχεδιαστεί για τις αρχές Δεκεμβρίου στην Ισπανία, σε μια μικρή πόλη της Ανδαλουσίας, στην Πάλαμα ντελ Ρίο. Γραφειοκρατία και πάλι. Παράλληλα αρχίσαμε να συζητάμε με τους μαθητές, να προσπαθούμε να προσελκύσουμε το ενδιαφέρον τους και να δούμε ποιοι θα μπορούσαν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις ενός τέτοιου προγράμματος. Περιγράψαμε αυτά που θα γινόντουσαν : νέα προσέγγιση στη γνώση, παιχνίδια με τη χρήση κυρίως ηλεκτρονικών εφαρμογών για τα μαθήματα του σχολείου, ταξίδια, φίλοι στο εξωτερικό, γνωριμία με άλλους πολιτισμούς, συνεργασία μεταξύ όλων, δουλειά....Σκοπός μας είναι να δούμε το σχολείο με άλλη ματιά.
Χωρίς να το καταλάβουμε έφτασε ο Δεκέμβριος και πολύ ενθουσιασμένες και λίγο προβληματισμένες φύγαμε για την Ισπανία, με τις ευχές όλων των συναδέλφων μας. Δυο εκπαιδευτικοί για να συναντήσουμε δέκα άλλους άγνωστους, μα συγχρόνως και κάπως γνωστούς. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είχαν κάνει τη δουλειά τους. Είχαμε ήδη μιλήσει για να σχεδιάσουμε τη συνάντηση και για να λύσουμε αρκετά διαδικαστικά ζητήματα. Όλοι μας διαφορετικοί αλλά με έναν κοινό στόχο: να κάνουμε τη σχολική γνώση παιχνίδι.
Την αμηχανία των πρώτων στιγμών διαδέχθηκε μια φιλική και όμορφη ατμόσφαιρα. Μιλήσαμε Αγγλικά με πολλά λάθη αλλά καταφέραμε να συνεννοηθούμε, γελάσαμε, μάθαμε, είδαμε, διασκεδάσαμε, σχεδιάσαμε, δουλέψαμε. Τόσα πολλά σε έξι μόνο μέρες. Ένα υπέροχο εξαήμερο με συναδέλφους της Ευρώπης, αυτό ήταν το κέρδος μας, καθώς και το όραμα για ένα καλύτερο σχολείο. Η ευχάριστη έκπληξη ήταν η Nursen Turan, η τουρκάλα δημιουργός του προγράμματος, μια γυναίκα νέα, προοδευτική, ανοιχτή στην καινοτομία, με σεβασμό για τους Έλληνες. Φύγαμε από την Ισπανία ενθουσιασμένες από τη χώρα, το σχολείο, τους συναδέλφους. Οι εντυπώσεις μας αποτυπώθηκαν στις φωτογραφίες που δείξαμε σε όλους. Οι μαθητές μας ενθουσιάστηκαν. 'Αρχισαν να ρωτούν , να θέλουν να ταξιδέψουν μαζί μας...
Και να τώρα που σε λίγες μέρες φεύγουμε για την Πολωνία, τέσσερις εκπαιδευτικοί και τέσσερις μαθητές. Η γραφειοκρατία ήταν και πάλι μεγάλη, η αγωνία και ο ενθουσιασμός μας για το ταξίδι που έρχεται το ίδιο.
Αξίζει ένα πρόγραμμα Erasmus +;
Αξίζει να δουλεύει κανείς στο σπίτι, τα Σαββατοκύριακα, τα βράδια, στα κενά του στο σχολείο;
Αξίζει, αν σκεφθεί κανείς και τις τόσο χαμηλές μας αμοιβές;
Μια απάντηση έρχεται αυθόρμητα: Αξίζει. Η σχολική μας χρονιά έγινε διαφορετική, το σχολείο απέκτησε άλλη προοπτική, οι μαθητές μας κινητοποιήθηκαν , οι συνάδελφοί μας προσφέρθηκαν να μας βοηθήσουν και εμείς γεμάτες αυτοπεποίθηση και απορίες συνεχίζουμε να σχεδιάζουμε, να συντονίζουμε, να δημιουργούμε, να διαφωνούμε και να συνεργαζόμαστε και να ονειρευόμαστε κυρίως ένα σχολείο που θα αρέσει περισσότερο στα παιδιά.
Λάζου Βασιλική
Πλοήγηση
Χρησιμα Έγγραφα & Αρχεία
- 1report_24.pdf Έκθεση Εσωτερικής ΑξιολόγησηςΔεύτερη Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού
Έργου της Σχολικής Μονάδας
Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης 2023-24 - 1report.pdf Έκθεση Εσωτερικής ΑξιολόγησηςΠρώτη Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού
Έργου της Σχολικής Μονάδας
Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης 2022-23 - apousies.doc Δικαιολογητικό απουσιώνΈγγραφο με το οποίο μπορείτε να δικαιολογήσετε απουσίες.
Δικαιολογητικό απουσιών - ekdromi.doc Υπεύθυνη Δήλωση ΕκδρομήςΈγγραφο το οποίο επιτρέπετε την συμμετοχή του παιδιού σας σε εκδρομή.
Υπεύθυνη Δήλωση Εκδρομής - mixanografiko.pdf ΜηχανογραφικόΜπορείτε να δείτε σχολές που μπορείτε να επιλέξετε
Μηχανογραφικό - vaseis2016.xls Βάσεις Σχολών 2016Μπορείτε να δείτε τις βάσεις μορίων προηγούμενων ετών
Βάσεις Σχολών 2016 - epal-nikitis.ppt Σπουδές στο ΕΠΑΛ ΝικήτηςΜπορείτε να δείτε μια παρουσίαση για το ΕΠΑΛ Νικήτης
Σπουδές στο ΕΠΑΛ Νικήτης - odigosepal.pdf Οδηγός Σπουδών στο ΕΠΑΛΜπορείτε να βρείτε πληροφορίες για τις σπουδές στο ΕΠΑΛ
Πληροφοριακός Οδηγός Σπουδών ΕΠΑΛ - mathiteia.pdf Σχέδιο Οδηγού Εφαρμογής Μεταλυκειακού Έτους - Τάξης ΜαθητείαςΜπορείτε να βρείτε πληροφορίες για τη τάξη μαθητείας στο ΕΠΑΛ
Σχέδιο Οδηγού Εφαρμογής Μεταλυκειακού Έτους - Τάξης Μαθητείας