Το κτήριο λειτουργεί απο το σχολικό έτος 2016-2017 και διαθέτει ευρύχωρες αίθουσες διδασκαλίας, εργαστήρια και βοηθητικούς χωρους. Το κτήριο λειτουργεί απο το σχολικό έτος 2016-2017 και διαθέτει ευρύχωρες αίθουσες διδασκαλίας, εργαστήρια και βοηθητικούς χωρους. Το κτήριο λειτουργεί απο το σχολικό έτος 2016-2017 και διαθέτει ευρύχωρες αίθουσες διδασκαλίας, εργαστήρια και βοηθητικούς χωρους. ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Σχετίζεται με προϊόντα και υπηρεσίες στον Τουριστικό κλάδο της Οικονομίας.Στο σχολείο μας παρέχεται η ειδικότητα 'Υπάλληλος Οικονομίας & Διοίκησης στον Τουρισμό'.
ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Έχει στόχο να προσφέρει στους μαθητές σύγχρονες γνώσεις, συμβατές με την σύγχρονη αγορά εργασίας, που θα μπορούν να δίνουν στον απόφοιτο την ικανότητα να παρακολουθεί τις ραγδαίες εξελίξεις της Πληροφορικής
ΤΟΜΕΑΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ
Αποτελεί μια επιλογή αιχμής εξαιτίας της εφαρμογής της σε ένα πλήθος συσκευών. Στόχος της είναι να βοηθήσει τους μαθητές να αποκτήσουν επαρκείς δεξιότητες που αφορούν την επιδιόρθωση και συντήρηση εγκαταστάσεων ψύξης, αερισμού και κλιματισμού


Ξέρεις ποιο είναι το διαδικτυακό σου ίχνος;

Αποτελεί κοινή παραδοχή ότι οι διαδραστικές τεχνολογίες, όπως το Διαδίκτυο και το κινητό τηλέφωνο, αποτελούν καταπληκτικά χρηστικά εργαλεία επικοινωνίας, μάθησης, δημιουργίας, διασκέδασης και εργασίας. Όπως δε χρειάζεται να έχουμε δίπλωμα οδήγησης για να μάθουμε τα παιδιά μας να διασχίζουν με ασφάλεια το δρόμο, έτσι και στον ψηφιακό κόσμο δε χρειάζεται να είμαστε οι «γκουρού» της τεχνολογίας για να προστατεύσουμε τα παιδιά μας από τις κακοτοπιές.

Η απάντηση στα παραπάνω είναι η ίδια που μας καθοδηγεί τόσα χρόνια μέσα στον πραγματικό κόσμο:
• Nα τα μάθουμε να είναι υπεύθυνα.
• Nα τα εφοδιάσουμε με σωστή πληροφόρηση και εκπαίδευση.
• Nα τα βοηθάμε όποτε μας το ζητάνε, να είμαστε πάντα στο πλευρό
τους, όχι μόνο με το νου μας, αλλά και ως φυσική παρουσία.
• Nα εμπνεύσουμε εμπιστοσύνη.
• Na είμαστε ενημερωμένοι και να καταβάλουμε προσπάθεια να μάθουμε μαζί με τα παιδιά.

Μάθετε στα παιδιά σας να αντιμετωπίζουν με κριτική σκέψη το περιεχόμενο του Διαδικτύου. Όλοι οι χρήστες του Διαδικτύου μπορούν να είναι και οι συγγραφείς των πληροφοριών, οπότε η αξιοπιστία του περιεχομένου πρέπει να διασταυρώνεται με άλλες έγκυρες πηγές (εγκυκλοπαίδειες, επιστημονικά περιοδικά, εκπαιδευτικός, γονέας), καθώς πολλές πληροφορίες ενδέχεται να είναι παραπλανητικές ή λανθασμένες.

Μάθετε στα παιδιά σας να αναγνωρίζουν τι είναι πληροφορία και τι διαφήμιση στο Διαδίκτυο. Εξηγείστε στα παιδιά με παραδείγματα ότι πολλές ιστοσελίδες που δίνουν πρόσβαση σε πληροφορία και υπηρεσίες δωρεάν, ακόμα και ιστοσελίδες παιχνιδιών, ανήκουν σε κερδοσκοπικές εταιρίες που κερδίζουν μέσα από την (κρυμμένη) διαφήμιση, προτρέποντας με αυτό τον τρόπο τα παιδιά στην αγορά αγαθών ή στην έμμεση επιρροή των καταναλωτικών συνηθειών της οικογένειάς τους (π.χ. αγορά προϊόντων μια συγκεκριμένης μάρκας).

Είναι βασικό να τονιστεί η σημασία της αποφυγής δημοσίευσης φωτογραφιών στο Διαδίκτυο, ιδιαίτερα αυτών που αντικατοπτρίζουν προσωπικές στιγμές, γιατί τα παιδιά δεν μπορούν ποτέ να γνωρίζουν ποιοι θα έχουν πρόσβαση σε αυτές. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να δημοσιεύουν φωτογραφίες που τα στοχοποιούν στο φυσικό κόσμο, γιατί έτσι πιθανώς κάποιος άγνωστος να μπορέσει να τα βρει. Αναζητείστε μια αποκαλυπτική φωτογραφία στο Διαδίκτυο, επάνω στην οποία θα συζητήστε με τα παιδιά ποια στοιχεία της φωτογραφίας αυτής είναι πολύ προσωπικά και στοχοποιούν τα άτομα που αποθανατίζονται στο φυσικό κόσμο. Τα παραπάνω ισχύουν αντίστοιχα για τη δημοσίευση βίντεο.

Εξηγήστε στα μεγαλύτερα παιδιά το οξύμωρο της αλόγιστης δημοσίευσης προσωπικών δεδομένων στο Διαδίκτυο – με την εντύπωση ότι η δημοσίευση αυτή γίνεται μόνο προς τους φίλους τους – σε σχέση με την απόκρυψη των δραστηριοτήτων τους στο Διαδίκτυο από εσάς, ως δικαίωμά τους στην ιδιωτική τους ζωή. Εξηγήστε τους ότι στο Διαδίκτυο τίποτα δεν παραμένει ιδιωτικό.

Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι τα παιδιά σας δε θα κανονίσουν ποτέ συνάντηση στο φυσικό κόσμο με κάποιο άτομο που γνωρίζουν μόνο μέσω του Διαδικτύου. Ακόμα και αν τα παιδιά επιμένουν ότι έχουν δει φωτογραφία του ατόμου αυτού, εξηγείστε τους ότι η φωτογραφία αυτή μπορεί να είναι πλαστή για να τα αποπλανήσει σε μια συνάντηση από κακόβουλους. Ακόμα και αν δουν κάποιον μέσω web κάμερας, πάλι διατρέχουν τον ίδιο κίνδυνο από πιθανά παιδοφιλικά ή άλλα κυκλώματα, τα οποία ενδεχομένως να έχουν επιστρατεύσει και ανήλικα παιδιά με σκοπό να προσελκύσουν άλλα παιδιά.

Να είστε σε επιφυλακή για ενδείξεις ότι το παιδί σας έχει γίνει στόχος ηλεκτρονικής παρενόχλησης, π.χ. συναισθηματική αναστάτωση, αποφυγή φίλων, σχολείου, δραστηριοτήτων, πτώση επιδόσεων, λεπτά σχόλια που αντανακλούν διαταραγμένες σχέσεις, είτε ηλεκτρονικά είτε φυσικά.Εξοικειωθείτε με το περιβάλλον των παιδιών σας και γνωρίστε τους φίλους τους, τους γονείς των φίλων τους, τους δασκάλους και τους συμμαθητές τους.Συχνά τα παιδιά αποφεύγουν να αναφέρουν τα δυσάρεστα που συναντούν στο Διαδίκτυο ή μέσω του κινητού τους. Γι’ αυτό είναι βασικό να τους εξηγήσετε ότι, αν τους συμβεί κάτι δυσάρεστο, δε φταίνε αυτά και θα πρέπει να το αναφέρουν άμεσα σε εσάς. Μάθετε στα παιδιά σας να μην απαντούν ποτέ σε πρόστυχα ή προσβλητικά μηνύματα. Εάν λάβουν τέτοια μηνύματα ή μηνύματα που δεν κατανοούν ή αν παρενοχληθούν, πρέπει πάντοτε να σας το λένε.

Μπορείτε να βοηθήσετε να αναγνωριστούν εκείνα τα παιδιά που βρίσκονται στο δρόμο για την «εξάρτηση» από το Διαδίκτυο, καθώς εσείς – καλύτερα από κάθε άλλον – γνωρίζετε τις καθημερινές συνήθειες των παιδιών σας και μπορείτε άμεσα να δείτε αλλαγές στον τρόπο συμπεριφοράς τους. Έτσι, λοιπόν, αν παρατηρήσετε τα παρακάτω συμπτώματα: 1. Εκνευρισμός όταν το παιδί είναι εκτός Διαδικτύου 2. Χρήση του Διαδικτύου πολύ περισσότερο από το προτιθέμενο 3. Ξαφνική σχολική αποτυχία 4. Διαταραχές ύπνου και αλλαγή των συνηθειών ύπνου / κούραση και υπνηλία 5. Μειωμένη φυσική δραστηριότητα 6. Διαταραχή στις διαπροσωπικές σχέσεις 7. Αλλαγή των συνηθειών του παιδιού, όπως π.χ. παραμέληση φίλων, αγαπημένων χόμπι 8. Παραμέληση της προσωπικής υγιεινής τότε θα πρέπει να ερευνήσετε περισσότερο τα παραπάνω συμπτώματα αν σχετίζονται με την υπερβολίκη ενασχόληση στο διαδίκτυο.

Εξηγείστε στα παιδιά σας ότι δεν πρέπει να εγγράφονται ποτέ σε κουίζ ή διαγωνισμούς στο Διαδίκτυο δίνοντας προσωπικά τους στοιχεία εάν δε σας έχουν πρώτα ενημερώσει, έτσι ώστε να διασταυρώσετε την εγκυρότητά τους και να διαβάσετε και κατανοήσετε τους όρους χρήσης των προσωπικών στοιχείων. Τέτοιου είδους δραστηριότητες μπορεί να έχουν ως μοναδικό στόχο την ακούσια εγγραφή σε υπηρεσίες με υπέρογκες χρεώσεις, την αρχή αποστολής διαφημιστικών μηνυμάτων, ή ακόμα και την εκμετάλλευσή του παιδιού σας σε διαφημιστικά ερωτηματολόγια ή καμπάνιες. Μπορεί, επίσης, να είναι ψευδείς διαγωνισμοί αποσκοπώντας στο «ψάρεμα» ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων (μέθοδοι «Phishing») με στόχο να βλάψουν οικονομικά την οικογένειά σας.



Πηγή:



Φωτογραφίες

Δημοφιλή

To 2012-2013 με την εφαρμογή του Νέου Λυκείου το Υπουργείο Παιδείας προχώρησε σε αναπροσαρμογή του προγράμματος σπουδών των ειδικοτήτων των τομέων. Έτσι από το σχολικό έτος 2014-2015 στο ΕΠΑΛ Νικήτης λειτουργούν οι παρακάτω ειδικότητες:

Επικοινωνία

Το Σχολείο μας βρίσκεται 2,5 Km απο το κέντρο της Νικήτης ακριβώς στη διαστάυρωση προς Ν. Μαρμαρα και Άγιο Νικόλαο.

Διεύθυνση: Νικήτη Σιθωνίας, 63088 Χαλκιδική
Τηλέφωνο: 2375023733
FAX: 2375023733
E-mail: 1epal-nikit@sch.gr